30 januari 2023

Service

Merci pa Sus voor het verhaaltje

"Een goede vriend van mij is slager en heeft een hekel aan de verminderde dienstverlening door het akkoord van ING , KBC , Belfius en BNP Paribas , waarbij gemeenten geen enkele bank meer hebben en een echte ramp zijn voor de dienstverlening .
Toen zijn Bankdirecteur de slagerij binnen kwam, kon hij het niet laten om de houding en de regels van de banken , eens in zijn slagerij toe te passen :
Eerst liet hij hem ongeveer dertig minuten op een stoel zitten. Toen hij er zin in had, vroeg hij hem wat hij wilde, hij antwoordde dat hij hamburgers wilde. De slager vertelde hem dat ze nu alleen nog hamburgers verkopen op vrijdag.

Hij bestelde worsten en de slager vertelde hem dat ze enkel op dinsdag en donderdag van 8.30 tot 10.00 uur verkopen. 

Geconfronteerd hiermee bestelde hij een kip in vier gesneden.
De slager gaf hem de kip, messen en schaar en zei dat hij het zelf moest knippen. 
Zoals hij had gehoopt, vertelde de bankdirecteur , dat hij niet wist hoe hij het moest doen en dat het knippen.Het antwoord: omdat het de eerste keer was, zou de slager hem helpen, maar vanaf nu zou hij het alleen moeten doen, omdat de instructies over hoe het te doen beschikbaar zijn op de website en op de mobiele app.

Dus vroeg de bankdirecteur om hem nu te spreken, en de slager vertelde hem , dat als hij niet een afspraak maakt , het helemaal onmogelijk zou zijn om met hem te praten.

Uiteindelijk nam hij de kip en worst, maar de slager pakte hem in en naast de kosten van beide, voegde hij de onderhoudscommissie voor het snijden van de kip toe.

Kun je je voorstellen dat klanten in een slagerij zo worden behandeld?

Wel, dat is precies hoe banken ons behandelen, naast het inpalmen van ons geld, kunnen ze alleen nog extra kosten aanrekenen, zijn niet te bereiken enz.

De banken moeten service verlenen en iets meer recspect hebben voor de klanten!  We betalen er ook voor."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten