Zoals jullie weten (of niet / of niet meer), wilden we in september 2020 en 2021 naar Georgië gaan... maar... inderdaad COVID-19...
Sinds augustus 2021 hadden we akkoord dat we onze vluchten, kosteloos, konden omzetten naar september 2022... maar dat is nog steeds niet in orde... De communicatie tussen Georgian Airways in Tbilisi liep best vlot, maar er gebeurde niets... en sinds enkele weken kregen we zelfs geen reactie meer van hen... Ze gaven aan dat ze een kopie van onze paspoorten nodig hadden, maar antwoorden maar steeds niet op onze vraag waarom... We geven immers niet zomaar onze paspoortgegevens door... en die gegevens hadden ze immers nog van onze eerste boeking in het voorjaar van 2020... althans daar gingen we vanuit... door de tussenkomst van de Georgische contactpersoon van Georgian Airways in Amsterdam/Schiphol kwamen we er achter dat de oorspronkelijke boeking (foutief) afgesloten werd... en ze dus géén gegevens meer van ons hebben... tja, als ze ons die uitleg eerder gegeven hadden... enfin, hopelijk komt alles nu snel in orde...De reisorganisatie, GroosCom Travel, die onze individuele reis uitgewerkt heeft, moet ook nog een nieuwe offerte maken... die van 2020 klopt niet meer qua prijs, maar we hebben ook, gezien onze fysieke probleempjes, gevraagd om kortere wandelingen in plaats van dagtochten in te plannen... maar de eigenares is van afkomst een Oekraïense... die heeft natuurlijk momenteel ook andere zaken aan haar hoofd... als de vliegtickets in orde geraakt zijn, zullen we bij haar nog eens ("stilletjes") polsen naar onze offerte...
... en nu maar hopen dat de Russen niet weer meer in opstand komen in Georgië (info)!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten