Vooruit, op weg naar een maximale dienstverlening!
... wat ons bezig houdt, verbaast en blij verrast, wat we doen en misschien ook wat we laten ...
11 augustus 2016
Dienstverlening aan de klant verbeteren
“De dienstverlening aan de 'klant' verbeteren", dat is zogezegd de prioriteit van minister van Mobiliteit Bellot. Maar wat mogen we de komende jaren verwachten: veel minder diensten. Zo worden 33 loketten afgeschaft. Op een aantal lijnen zal er over het hele traject helemaal geen loket meer zijn! Het is niet denkbeeldig dat er straks in sommige provincies (Limburg) maar één (!) station overblijft. En vandaag lezen we in Le Soir dat in Vlaanderen 15 van de 52 Fietspunten in de stations dreigen te verdwijnen. Voor de anderen zullen er minder werkingsmiddelen zijn. Dit alles zonder rekening te houden met tariefverhogingen en een waarschijnlijke daling van het totaalaanbod van treinen, voorzien in het transportplan 2017. Wil de regering ons doen geloven dat de dienstverlening zal verbeteren met 3 miljard euro minder? Precies het omgekeerde zal gebeuren. In plaats van meer mensen voor het spoor te doen kiezen en zo de problemen van mobiliteit en milieu op te lossen, doet de regering er alles aan om het gebruik van de trein te ontmoedigen. We hebben meer dan ooit een totaal andere visie op de NMBS nodig (zie onze brochure: http://bit.ly/2a8QsNq).
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten