02 februari 2009

Vandaag

Onze Snoecks-scheurkalender laat ons vandaag o.a. weten dat Sid Vicious vandaag 30 jaar geleden stierf aan een overdosis heroïne. We vinden allebei zijn muziek en die van de Sex Pistols erg goed.

Shakira wordt vandaag 32 en de zon gaat onder om 17u36.

De spreuk van de dag komt van Groucho Marx. Deze luidt als volgt: "Iedereen die zegt dat hij door vrouwen heen kan kijken, mist veel".

De kalender laat ook weten dat het bij misselijkheid en braken pure noodzaak is om water te drinken.

"Goede daad" is de titel van het mopje:
Er verschijnt een man bij Sint-Pieter aan de hemelpoort. Sint-Pieter vraagt of hij in zijn aards bestaan ooit iets zinnigs heeft gedaan dat hem het recht zou geven in de hemel te komen. "Wel, ik kan me wel een voorval herinneren", zegt de man. "Ik was op weg naar de zwarte bergen in Zuid-Dakota toen ik inreed op een bende Hells Angels die een jonge vrouw ernstig lastigvielen. Ik riep dat ze de vrouw met rust moesten laten maar ze gingen gewoon door. Dus ben ik op de grootste en meest getatoeëerde kerel afgestapt, ik heb hem een slag voor zijn kop verkocht, hem over zijn motor heen geschopt en zijn neusring eruit getrokken en weggesmeten. Toen schreeuwde ik tegen de rest "Allemaal wegwezen of ik geef jullie ook een pak rammel". Petrus is zeer onder de indruk: "Wanneer was dat?" "Een paar minuten geleden".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten