21 juli 2017

Klachten van toeristen...

Een lijstje van klachten dat Thomas Cook Holidays ontvangen heeft... (we hebben er ooit zo al eens eentje gedeeld, maar deze is weer anders, als we ons dat nog goed herinneren tenminste...)
... en voor je verder leest, denk er aan, ook jij komt déze mensen tegen op vakantie, maar ook hier op straat, in supermarkten, op festiviteiten en overal!

  1. "tijdens mijn vakantie naar Goa in India was ik gedegouteerd dat ieder restaurant curry serveerde. Ik hou niet van pikant eten."
  2. "monokini moet verboden worden. Mijn man was er erg door afgeleid terwijl hij enkel wilde rusten op reis."
  3. "we zijn naar Spanje geweest en hebben problemen gehad met de taxichauffeurs. Zij waren namelijk allemaal Spaans."
  4. "we hadden een excursie geboekt naar een waterpretpark maar werden niet verteld dat we ons eigen zwemgerief en handdoeken moesten meenemen. We gingen ervan uit dat dit inbegrepen was in de prijs."
  5. "het strand was te zanderig. We moesten alles weer opruimen als we op onze kamers waren."
  6. "we vonden dat het zand er niet uitzag zoals in de brochure. De brochure liet wit zand zien terwijl wij het eerder geel van kleur vonden."
  7. "niemand vertelde ons dat er vis zou zijn in het water. De kinderen waren bang;"
  8. "het is lui van de winkeliers in Puerto Vallartato om 's middags te sluiten. Ik had regelmatig iets nodig tijdens deze 'siësta'-tijd. Dit zou verboden moeten worden."
  9. "alhoewel er in de brochure stond dat de keuken volledig uitgerust zou zijn, hebben we geen eierpeller gevonden in de keukenladen."
  10. "ik vind dat er in de brochures uitgelegd moet worden dat er, in de lokale winkels, geen goede koekjes te krijgen zijn."
  11. "de wegen waren ongelijk en hobbelig waardoor we de informatie over onze bestemming niet konden doornemen. Hierdoor, waren we niet op de hoogte van de dingen die onze vakantie tot een groter succes zouden maken."
  12. "Wij deden er negen uur over om van Jamaica naar Engeland te vliegen. De Amerikanen moesten er maar drie uur over doen om thuis te geraken. Dit lijkt oneerlijk." 
  13. "Ik vergeleek de grootte van onze tweepersoonssuite met de drie persoonskaper van onze vrienden. Onze kamer was veel kleiner."
  14. "In de brochure stond "geen kappers in het resort". Wij zijn stagiair-kappers en we denken dat ze het wisten want wij moesten overal langer wachten."
  15. "Er waren te veel Spanjaarden in Spanje. De receptioniste sprak Spaans. Het eten was Spaans. Niemand had ons verteld dat er zoveel buitenlanders zouden zijn."
  16. "Om de boot te nemen, moesten buiten aanschuiven en er was geen airconditioning."
  17. "Het is jullie taak als tour operators om ons voor vertrek op de hoogte te brengen van luidruchtige en onhandelbare gasten."
  18. "Ik werd gestoken door muggen. De brochure zei niets over muggen."
  19. "Mijn verloofde en ik hadden om twee aparte bedden gevraagd, maar we kregen een kingsize bed. We houden jullie verantwoordelijk voor het niet-omkeerbare feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn als we de kamer gekregen hadden die we geboekt hadden."
... misschien wel het allerergste, ook déze mensen gaan stemmen!

Bron waaruit zelf vrij vertaald 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten