04 mei 2017

Ine & Bodystyling

Ine werd gevraagd of ze een tekstje wilde schrijven en op de foto wilde voor de Facebookpagina van de studio van Bodystyling die ze bezoekt. Ze gaat immers niet bij Bodystyling sporten voor haar gewicht en figuur, waarvoor de meesten wél gaan, maar voor haar gezondheid... Bij Bodystyling heet dit dan het "Health programma"... want zoals haar reumatoloog altijd zegt "rust roest écht"...

Deze Facebookpost (met de foto van hiernaast) werd gisteren gepost:
“ Het heeft even geduurd eer ik een vorm van bewegen vond die me geen extra pijn of stijfheid bezorgde. Sinds ik in 2009 startte bij bodystyling met oefeningen in verwarmde cabines voel ik me fitter, vitaler en beter. Bij een slechte dag of periode geef ik dit aan en worden mijn oefeningen aangepast zodat ik me goed blijf voelen. Een fijn voordeel is natuurlijk ook dat mijn gewicht en mijn figuur ook goed blijven. “

Deze prachtige referentie van Ine, één van onze trouwe klanten, omschrijft perfect wat wij voor jou kunnen betekenen!

Ook met gezondheidsklachten zoals rugklachten, fibromyalgie en reuma kan je terecht bij Bodystyling.

Aarzel zeker niet om ons te contacteren op maasmechelen@bodystyling.be of leg telefonisch een afspraak vast voor een gratis figuuranalyse op 089 77 27 78 .



Meer info? Klik op DEZE LINK.

PS: De toegevoegde foto is een foto van de reactie van Ine bij het delen van het bericht op haar eigen Facebookpagina. Zoals Ine in haar reactie (bovenaan de foto) schreef, ging ze van 2009-2014 naar "Infraligne" (link), vergelijkbaar qua oefeningen maar in andere, namelijk infrarood-, cabines en schakelde ze in 2014, omdat de Infraligne-studio in de buurt sloot, over naar Bodystyling... om die reden is "bij bodystyling" in bovenstaande tekst ook doorgestreept...
Het is misschien niet helemaal duidelijk te zien, maar het is een foto van Ine in actie bij Bodystyling, in een warmtecabine dus... of zoals Bodystyling het noemt de "Thermo+-cabine"...

... en eigenlijk geeft Ine haar reumatoloog ook gelijk, hoor: "Rust roest écht"... als Ine niet 2x/week heeft gesport, heeft ze meer lichamelijke klachten... Ze blijft dus maar gewoon doordoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten