23 september 2007

Etentje met de familie van Johan

Voor onze nylon-bruiloft nodigden we Johans familie zaterdagavond uit voor een etentje bij ons thuis.Van links naar rechts:
Ma Rosine, schoonbroer (zwager) Yvo en pa Julien



Aan de andere kant van de tafel (van links naar rechts): zus Sofie, 'schoonbroer' (zwager) Ronald en zus Karin.


Het gespreksonderwerp aan tafel was toch wel de mooie vlaamse taal en de onverstaanbaarheid ervan voor een Nederlander. Vooral de woorden "goesting" en "poepen" in alle mogelijke betekenissen werden meermaals gehoord...

Het nieuwe koppel in de familie:Sofie en Ronald!

4 opmerkingen:

  1. Seg,
    dat is ook wel weer de mooiste foto van ons die erop staat he...Kan waarschijnlijk ook niet groter?? :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan hem altijd groter zetten, of klik er eens op... :o)
    Ik zal de foto's die ik heb van jullie even doormailen. Laat maar weten of ik moet veranderen... Of stuur me iets, volgens jou, beters :-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja, Merci voor je reactie! 'k Vind het altijd leuk om te weten wat er van onze blog/berichten/foto's ed. gedacht wordt...
    Laat dit een uitnodiging zijn voor anderen, ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voila Sofie, jouw foto staat erop!
    Hij is idd mooier, maar bij ons thuis hing niet zo'n mist, hé :oD

    BeantwoordenVerwijderen